Sunday, March 22, 2015

Αυτοσχέδια ζύμη μικρογλυπτικής

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο κάτι για να καθησυχάσω τις δημιουργικές μου ανησυχίες, έπεσε το μάτι μου σε διάφορες συνταγές για ζύμες μικρογλυπτικής...... Σε κάθε συνταγή που έβλεπα υπήρχε και κάτι το διαφορετικό. Έτσι μετά από πειράματα κατέληξα στη συνταγή που θα σας γράψω τώρα, η οποία δεν χρειάζεται και ψήσιμο....
Συνταγή
200 γρ.ξυλόκολλα
200 γρ.αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 με 3 κουτ.σούπας ηλιέλαιο
1 κουτ.γλυκού ξύδι
1 κουτ.γλυκού γεμάτο κρέμα προσώπου
Τα ανακατεύουμε όλα μαζί,  και τα ζυμώνουμε πολύ πολύ καλά....Για να δώσω χρώμα χρησιμοποίησα τέμπερα.
Φτιάχνουμε αυτό που θέλουμε και το αφήνουμε να στέγνωσει καλά για 1 με 2 μέρες.Ορίστε κι ένα μικρό δείγμα από αυτά που έφτιαξα εγώ....

No comments:

Post a Comment